Info

 

Jordi Sellas i Ferrés.
Nascut a Olot l’any 1977.

Consultor en Màrqueting i Comunicació especialitzat en cultura i mitjans de comunicació. Llicenciat en Ciències de la Comunicació, especialitzat en Publicitat i Relacions Públiques, per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Ha estat director general de Creació i Empreses Culturals de la Generalitat de Catalunya, que alhora suposa la direcció de l’Institut Català de les Empreses Culturals; director digital i de nous negocis del Grup RBA; fundador i director del Club TR3SC; director de màrqueting del Grup Focus; tècnic superior de promoció de la UAB i director de comunicació del grup radiofònic Ona Catalana. Ha assessorat la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, el Piccolo Teatro di Milano, el Teatro alla Scala i altres institucions públiques i privades en l’àmbit del màrqueting i els nous models de comunicació.

Imparteix classes sobre màrqueting i gestió cultural de forma habitual a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), la Universitat Ramon Llull (URL), la SDA Bocconi de Milano i a l’Accademia del Teatro alla Scala. És coautor del llibre “Màrqueting de les Arts Escèniques. Creació desenvolupament de públics”, editat per Gescènic l’any 2009.

Ha presentat i dirigit el programa “Generació Digital” de Catalunya Ràdio i de Televisió de Catalunya fins el març de 2013 i actualment col·labora al programa “El Món” de RAC1.

A Twitter és @jordisellas.

 

···

···

···